суббота, 22 октября 2011 г.

Нічне повідомлення про декілька змін=) І питання до моїх ПЧ)

Напевно найвдалішим привітанням буде доброї ночі=)
Дивлюсь Х-Фактор і паралельно переглядаю інтернет-сторінки.
Хоч не все у мене в особистому добре життя (хочу я того, чи ні) продовжується.
Зміни відбулись і в моєму блозі. 
Нарешті я зрозуміла як зробити меню) Поки-що в ньому три розділи, які я старатимусь все більше і більше наповнювати. Може у вас є якісь пропозиції? Треба щось додати чи замвнити?
А ще я остаточно перейшла на українську. Встановити гугл перекладач поки-що не вдалось - блогер каже, що програма має якісь недоліки і поки їх не буде усунено перекладач встановити не можна. Ну буду сподіватись, що це відбудеться найближчим часом, а поки-що поставила звичайний, "рядовий" перекладач. 
А ще я також почала свій власний новорічний марафон, але про це вже завтра)
Всім надобраніч і чудового ранку!

4 комментария:

  1. Молодчинка! Все нагагодиться!

    ОтветитьУдалить
  2. Дякую) Я якраз роблю все для цього)

    ОтветитьУдалить
  3. з таким позитивним настроєм все обов"язково буде круто!!!!
    чекаю на твій новорічний марафон ;)
    файнезного тобі дня і настрою ))

    ОтветитьУдалить
  4. Я теж зовсім недавно створила таке меню. Дуже зручно. А то як все на купу понакидано, то неможливо розібратись де і шо)))
    Заходь за нагородою))))
    http://oli4ka-madewithlove.blogspot.com/2011/10/blog-post_23.html

    ОтветитьУдалить

Большое спасибо за комментарии!) Я их очень ценю! :)