четверг, 13 октября 2011 г.

Кулінарне натхнення і весільна листівка.

Всім привіт!
В мене все так само, поки я пишу мій коханий (язик не повертається сказати бувший) на концерті(
Але мені ще цікаво як у вас справи?

Замовили мені виготовлення весільної листівки. Трошки невчасно але в справжнього майстра не повинно бути відмовок через особисте. Тому творила, як могла. Але мені необхідне було натхнення. Перша асоціація з весіллям це великий, шикарний, білий весільний торт. Чесно кажучи знаючи, що є море зображень я не хвилювалась з приводу пошуку. Але серед тої велетенської кількості знайшовся лише один що мене надихнув. Гляньте, він нагадує великий скрап-об*єкт. З бантиками і ніби із поєднання скрап паперу) Ще й в горошок)
А надихнув він мене на таку велику листівку
І її серединка

З цією листівкою я беру участь у завданні від "Арт клубу" під назвою "Кулінарне натхнення" ось тут http://talya-club.blogspot.com/2011/09/10_30.html триватиме воно до 30 жовтня. Приймайте і ви участь=)

 
Ось так) А ще у мене є невеликий привід для радості. Це те, що у моєї сторінки вже аж 1000 переглядів! І вже 7 постійних читачів. Я цьому дуже рада!!! Дякую, що ви в мене є!

4 комментария:

  1. Дуже прикольно. Удачі в завданні, у виграші)

    ОтветитьУдалить
  2. Дякую, рада що вам подобається!)))

    ОтветитьУдалить
  3. Интересная ассоциация и серый цвет смотрится торжественно.Спасибо за участие в задании "АртКлуба"

    ОтветитьУдалить

Большое спасибо за комментарии!) Я их очень ценю! :)