суббота, 8 октября 2011 г.

Не скрапове... просто про життя... і про ще одне захоплення)

Всім привіт!

Щось мені не кращає але я стараюсь триматись) От до вас прийшла за підтримкою) І прийшла не просто так... сьогодні відкрию вам ще одне своє захоплення. Тільки тссссс... нікому ні слова. Я пишу вірші) Раніше писала лише на російській, потім зустріла одну чудову людину яка добре струсонула мій мозок *ну думаю ви вже здогадались про кого я* і почала пробуваи писати українською. Потім муза мене покинула з перервою десь на рік... і ось нещодавно повернулась. Ще й настільки мене надихнула що я написала цілу "Історію кохання" свою звичайно)
Хтось каже, що свої особисті вірші не потрібно виставляти на широкий загал... але мені чомусь дуже хочеться... я не соромлюсь їх показати. Виставляю дещо з останнього... вірш не оптимістичний але від душі.

"Реквієм"

Я чую звуки…десь тут плаче скрипка…

Я відчуваю її струни, як свої…

То розридається, то схлипне зрідка…

Я знаю, їй болить як і мені.


Це реквієм по втраченим надіям -

Мелодія, що бачила життя.

Це плач по нездійсненним мріям…

Це крик крізь темінь майбуття.


Спасибі скрипко, ти відчула душу

І геній той, хто струни оживив.

Пробач за те, що реквієм порушу

Сльозами і рікою гірких слів.

А ще пісня, вже з оптимізмом) Написана в один з щасливих днів, які чомусь тепер позаду...

«Коханий ангел»

І
Буває мить, коли самотньо на землі,
В очах  давно пече волога сіль
І ти блукаєш в горя чорній млі,
Але є той, хто здатен знищити твій біль.

Приспів
Ніколи ангела свого не покидай,
Він знає, як зарадити твоїм сльозам.
Це ж твій коханий ангел, з ним літай,
Подякуй щиро ти за нього небесам .

ІІ
Даремно ти в минулому подібного шукала,
Бо ангел цей єдиний на землі.
Ти серденьком своїм його давно гукала,
І ось він тут, він твій: з сьогодні назавжди.

Приспів
Ніколи ангела свого не покидай,
Він знає, як зарадити твоїм сльозам.
Це ж твій коханий ангел, з ним літай,
Подякуй щиро ти за нього небесам

ІІІ
Не варто думати що він тебе покине,
Бо він не той, з ким ти боялась бути віч-на-віч.
Лише поклич, - одразу він прилине,
Замінить місяць сонцем, і змінить день на ніч.

Приспів


Коханий ангел завжди поруч…

Коханий ангел…

Коханий ангел…

Він змінить твою долю власноруч…


Ну ось і все. Дякую, що зайшли до мене) Всім чудового вечора!

0 коммент.:

Отправить комментарий

Большое спасибо за комментарии!) Я их очень ценю! :)