вторник, 22 ноября 2011 г.

Про моє натхнення) звідки я його беру і як застосовую (багато фото).

Привіт мої любі читачі!)))  Скажіть, як у вас тиждень почався?

А ще хочу вам задати питання: у кого є МК або приклади листівок де використана багатошаровість (многослойность) я дуже люблю такі фони і хочу навчитись їх правильно робити. Гугл мені в цьому на жаль не допоміг(

Сьогодні я хочу трошки розповісти вам про моє натхнення) Чесно кажучи не пам*ятаю в кого саме я знайшла ось цей блог beautyspot
в ньому стільки чудових картинок, всі розбиті по темам і такі ніжні, красиві... ось декілька із них:
їх там дуже багато) і всі дійсно надихають!

А ще мене завжди-завжди надихають квіти... я понад усе люблю квіти... на ДН хтось мріє отримати прикраси, коштовності, гроші... а мені аби квіточки) І не обов*язково дорогі... краще дешеві але багато-багато)

А ще мене надихає шеббі-шик і роботи в цьому стилі) Моя скрап-мрія це відділити кругленьку суму, накупити найкраших шеббі-матеріалів і нарешті навчитись творити чудо!=)))

А ще моє натхнення - це блоги на які я підписана) Я ходжу в гості до різних скрап майстринь... дивлюсь, коментую, набираюсь досвіду і надихаюсь. Дуже часто бачу красиві і витончені роботи або ж прості і ніжні водночас. Усе це ще й настрій може покращити)

Розповівши про натхнення приймаю участь у конкурсі "Натхнення" від блогу "Скрапбукинг по-украински" тут

Усім чудового настрою і безмежну кількість натхнення!

2 комментария:

  1. Дуже помічні фотки =)) Дякую за лінк

    ОтветитьУдалить
  2. Спасибо за участие в нашем марафоне и за полезные ссылочки!!! Очень красивые фото! Вдохновения Вам! :)

    ОтветитьУдалить

Большое спасибо за комментарии!) Я их очень ценю! :)