пятница, 4 ноября 2011 г.

Ще одна моя перемога!)

Урааааа! Мене вибрали у ТОП-5 по завданню "Кулінарне натхнення". Перемогла в ньому моя солодка листівка з кексиком) А ще мене обрали в якості запрошеного дизайнера для наступного завдання. Його секрет відкривати мені звичайно не можна але можу сказати що воно буде на 100% цікавим і на всі 100% новорічним. Так що готуйте папір і натхнення))
А у мене в блозі поселяються два такі банери!) *ааа нарешті... я так хотіла, щоб вони в мене поселились*















Ось такі новини на сьогодні)  Бажаю і вам багато-багато перемог у конкурсах і завданнях)

4 комментария:

  1. Аааааа, Натали, ну ты даёшь :)!!! Молодец, очень рада за тебя!!! Дизайнерство - это наверно так ответственно... Расскажешь потом свои впечатления ;)

    ОтветитьУдалить
  2. Клас, вітаю!!!!
    Такі перемоги окрилюють і надихають. Так тримати)))

    ОтветитьУдалить
  3. УРА!!!!!!
    сонечко, вітаю!!!! Бажаю щоб ці перші перемоги, були початком багатьох перемог і взагалі змін на краще ;)

    ОтветитьУдалить
  4. Рысь-Рысь
    Обязательно расскажу) мне самой интересно как это...) Спасибо!

    Олічка, дякую) такі перемоги ще й настрій покращують)

    Оксанка, дякую) зміни мені дійсно потрібні.

    ОтветитьУдалить

Большое спасибо за комментарии!) Я их очень ценю! :)