вторник, 15 ноября 2011 г.

Листівка-рамка)

Привіт усім, хто до мене завітав!
Я вам обіцяла показати листівку, яку я зробила для тата, але на жаль не встигла я її вдень сфотографувати( Завтра сфотографую і обов*язково покажу. Але замість неї я покажу листівку такої самої форми яку я робила на замовлення.
Вона досить не звичайної форми і виконує роль, як привітальної листівки, так і рамочки яку можна поставити і згадувати про один чудовий день) 

А ще, для неї я зробила коробочку, на верх якої наклеїла привітання)

Ось так, виглядає весь комплект.

Фотографувати доводилось у "воєнно-польових" умовах) точніше в універі, бо вчора працювала до ночі і не змогла по-людськи сфотографувати( Але більш за все втішає те, що замовниця була дуже задоволена і я отримала порцію похвали)

Я не втрачаю шансів і приймаю з цією листівкою участь у таких завданнях:
"Серо-розовый мираж" від блогу "Ассорти" ТУТ

І оскільки під час виконання я слухала чудову *на мій смак музику* Антоніо Вівальді - Чотири пори року, прииєднуюсь до завдання "Вдохновляемся музыкой" від блогу "48 СКРАП" ТУТ
до 22 листопада.

Дякую, що заходите до мене) 

4 комментария:

  1. Задоволені клієнти-це найкраща нагорода за наші старання !!!Так тримати !!!

    ОтветитьУдалить
  2. Молодчинка!!!! чудовий подарунок ))) і гарна іде щоб це була як рамочка ;)

    ОтветитьУдалить
  3. Какая сложная конструкция. Спасибо за участие в задании от Скрап Девчат.

    ОтветитьУдалить

Большое спасибо за комментарии!) Я их очень ценю! :)