понедельник, 23 декабря 2013 г.

...Обкладинки на паспорт...

Привіт!
Щось сталося з моїм попереднім дизайном, який мені так подобався. Сторінка була просто біла... Довелося замінити цим. Може то на краще...)))

Сьогодні я до вас з обкладинками на паспорт.
Їх замовив хлопець для батьків.
Головна умова - використати дві фото.
І це виявилось найскладнішим... фото не зовсім підходящі під скрап-декор... але щось таки вийшло. Ну я старалась... хоча було важкувато і без натхнення...
Більше я задоволена тою, що вінтажна.




Ех... я все ще без новорічного настрою. Хоча вже думаю, що готувати на стіл... та й приємно бігати по магазинах (я це діло люблю). Погода снігом не радує... А у вас як справи? Підготовка повним ходом?)))

0 коммент.:

Отправить комментарий

Большое спасибо за комментарии!) Я их очень ценю! :)