воскресенье, 22 декабря 2013 г.

Смачненьке на свята! (цукерковий пост)

Привіт!

Перед святами віриться в дива... казку... купу снігу на НР і навіть в Діда Мороза!)
В такий період скрап-магазини і челендж блоги радують нас смачненьким.
Хто перед святами, хто трішки пізніше... неважливо. Гловне в тому, що вони змушують нас... дорослих дівчат вірити в чудеса! За це їм велике дякую!

Перше чудо від магазину "Хом*як". Ось ТУТ до 31,12 .
Це один з магазинів, де по доступній ціні можна купити дерев*яні прикраси.
Я все ніяк їх собі не дозволю... тому спробую повірити в казку))



Друге чудо від челендж блогу "Скрапоголики" ТУТ до 31.12.
Це ж річ яка не може не подобатись... це мрія!)
Біндер... ммм... скільки ж блокнотів можна з ним зробити...



Третє чудо від дуже класного магазину scrapua.com і челендж блогу "Модное хобби"
А вони нас радують чудо біндером! Я зізнаюсь, що такого ще не бачила.
Завжди думала, що біндер є тільки один... рожевенький. А виявилось, що ні...
Вірю в зимову казку, і перемогу!

І на останок дуже гарний, я б сказала чудовий подарунок. Символ 2014 року і просто класна іграшка ручної роботи від магазину scrapbooking.com.ua і майстрині Ірини.
Запис ТУТ до 06.01




Всім-всім їм велике дякую за новорічні чудеса!

А я завтра буду показувати нові роботи, нарешті вони в мене з*явились)))

0 коммент.:

Отправить комментарий

Большое спасибо за комментарии!) Я их очень ценю! :)