среда, 4 сентября 2013 г.

Початок весільних курсів від Тані Fleur!

Привіт! 
Я думаю багато хто знає Тетяну. Я слідкую час-від-часу за її творчістю.
В неї дуже гарні роботи і є чому повчитись!)
Сьогодні я дізналась, що вона відкриває свої весільні курси і буде вчити майсринь як робити підв*язки, книги побажань, альбоми, прикраси... і багато іншого!
Я б з величезним задоволенням прийняла участь в навчаннях...
Але з недавніми подіями (весілля, ДН і по-переду День Ангела) мій бюджет не дозволяє мені приєднатись( А жаль... це ж в Україні, не було б проблем з переказом коштів. 
Але Таня подбала про таких, як я і влаштувала цукерку з розіграшом 1 місця на курсах.
Таку можливість я вже точно не пропущу!

Для тих, хто хоче переглянути всю інфо що до курсів, вам СЮДИ!


0 коммент.:

Отправить комментарий

Большое спасибо за комментарии!) Я их очень ценю! :)