четверг, 29 сентября 2011 г.

Альбом "Love story'' (частина 1)

Доброго усім вечора!
Я ще не повернула свого коханого але хочу вам дещо показати.
Це альбом (а точніше його половинка) який я робила на 2 роки зустрічання.
Мало того, це ще мій перший скрап-альбом який я робила взагалі майже нічого не знаючи про скрап. Запитала тільки в Яни Смакули які клейкі матеріали використовувати, зробила закупку матеріалів і за роботу. Уявіть мобі без скетчів і МК! (зараз це для мене навіть дивно).

Обкладинку я зробила мягкою) *і як бачите тоді я ще не знала як правильно фотографувати свої витвори*
 На першій сторінці я розмістила фото місця нашої першої зустрічі. Ця сторіночка мені не дуже вдалась... але як для першої спроби за таких умов...)))
 А це другий розворот)
 І третій розворот. Ця сторінка мені дуже подобається. Але най-найулюбленішу я покажу в другій частині незабаром.
 І ще одне фото третього розвороту.
Цей альбом викликає у мене дуже теплі спогади... особливо про святкування наших 2х рочків. Добре, не буду про сумне) вішати ніс не можна, навіть якщо дуже хочеться!

Всім велике спасибі за те, що заходите) Чудового вам вечора!

*сама не помітила як написала все українською... взагалі то я говорю рідною мовою а блог вела російською бо думала, що багато скраперів з Росії не будуть мене розуміти. Після такого автоматизму потрібно задуматись над тим на якій мові продовжувати)

3 комментария:

  1. нічого собі перший альбом!!!! Ві н справді чудовий!!! я собі уявляю яким буде наступний, коли ти вже навчилась нового!!!
    а на рахунок мови, просто постав перекладач в блозі і тоді не тільки російськомовні дівчатка зможуть все зрозуміти, а навіть і з інших країн))

    ОтветитьУдалить
  2. Чудовий альбом!!! Дуже люблю м"якенькі обкладинки.
    На рахунок мови, згідна із Зірочкою.Це твій блог і ти повинна вести його так як тобі зручно. А якщо комусь буде цікаво прочитати, то він обов"язково знайде спосіб зрозуміти написане (є онлайн- перекладачі, наприклад. Я ними часто користуюсь)

    ОтветитьУдалить
  3. Оксана,величезне дякую!) Обіцяю зробити наступний як тільки поверну собі свою половинку) А за перекладач дякую, я про таке навіть не знала)

    Оля, велике спасибі) Дуже рада бачити тебе тут!)

    ОтветитьУдалить

Большое спасибо за комментарии!) Я их очень ценю! :)