среда, 20 ноября 2013 г.

Розіграш карамельки!)

Привіт!

Настав той день, коли якась щасливиця отримає купку добра.
З одного боку досить дивно, бо лише декілька чоловік з моїх "старих" ПЧ приєднались, і радісно бо багато нових. Надіюсь ви залишитесь зі мною.

Так, довго не тримаю))

Дивимось на сайті рендом...

І це № 27!!!

Всі дружно вітаємо Орисю!)

А я чекаю данні для відправки Новою Поштою на мейл lestata_de_lioncourt@mail.ru

Мій коханий теж долучиться до справи і відправить посилочку)))))

Усіх прошу не засмучуватись. Якщо будуть бажаючі то таких карамельок можна багато назбирати)))) просто не всім вони подобаються, бо хочеться нових матеріалів... дорогих)

Всім велике дякую!)

8 комментариев:

  1. О, велике- велике дякую! Мені дуже приємно. Пишу адресу.
    І запрошую на своє частування http://opkoo.blogspot.com/2013/10/my-candy-cukierek.html

    ОтветитьУдалить
  2. Спасибо за розыгрыш! Поздравляю победительницу !

    ОтветитьУдалить
  3. Было так близко :)) Мои поздравления победительнице! Спасибо за шанс

    ОтветитьУдалить
  4. здравления победительнице. и спасибо за розыгрыш.

    ОтветитьУдалить
  5. Поздравляю победительницу! А мне вот честно и не важно, дорогое в конфетке или нет,ведь собрана она с душой и теплом дарителя, что имею тем делюсь. была бы рада таким материалам, да и в творчестве все необходимо.

    ОтветитьУдалить
  6. Привіт, Наталю! Твій блог чомусь не відображається у мене в новинах. Я відношусь до твоїх старих читачів, можливо подібна проблема не тільки в мене? Я сьогодні випадково натрапила на твій блог - я думала , що ти нічого не робиш, а тут стільки краси!!! В чому ж проблема?

    ОтветитьУдалить
  7. Привіт, запрошую зазирнути ось сюди. http://liliashandmade.blogspot.ca/2013/11/winner-and-some-more-sweet-stuff.html
    Сподіваюся, новина приємна. ;)

    ОтветитьУдалить
  8. Іринка, а в мене теж таке буває і сама не знаю чому((( от наприклад в блог Лілі час-від-часу мушу підписуватись і все-одно не бачить(( треба пошукати проблему в гуглі)


    Ліля, дуже-дуже приємна новина!)))))

    ОтветитьУдалить

Большое спасибо за комментарии!) Я их очень ценю! :)