среда, 11 сентября 2013 г.

Шкатулочка)

Привіт!
Щось осінь, якось швидко нас застала. Холодно... сонечка немає... а я ще надіюсь на тепло.
Скучаю за літом...там така безтурботність. А що для вас літо? Для мене це в першу чергу відпочинок і багато квітів. На дачі їх розводимо з мамою, а потім зрізаємо і всю квартиру заставляєм. І залежно від місяця - різні квіточки: піонії, гладіолуси, астри а зараз величезні декоративні соняшники. Здається тільки вони нагадують про сонечко своїм яскравим кольором.
Ех... будем звикати до зими))
Вчора захотілося мені занятись творчістю і знайшла я в своїх запасах багато бобін від скотчу. 
Я їх спеціально відкладала і нарешті ними скористатись))






Здається, вийшло не погано) 

З своїм витвором буду приймати участь в завданні "Шкатулочное" від сайту "Скрапбукинг и все о нем". Завдання проходить ТУТ до 15.09.


І ще візьму участь в завданні "Жемчуг" від блогу "Єтот безумный скраповый мир" ТУТ до жовтня)
І зі своєю квітковою шкатулочкою візьму участь в завданні "Спогади про літо" від мого улюбленого АртКлубу ТУТ до 30.09.

Бажаю всім сонечка і гарного настрою!)

6 комментариев:

  1. Очень нежная и милая!! Спасибо за участие от сайта "Скрапбукинг и все о нем"!

    ОтветитьУдалить
  2. Очень красивенькая шкатулка. Я вот никак не соберусь такую сделать...

    ОтветитьУдалить
  3. Така гарна і ніжна шкатулка - краса! Ось, тільки вибачте, але мені чомусь здаються грубоватими стази, що збоку шкатулки. Вона така ніжна-ніжна, а вони так визиваюче виблискують... Але може це мені тільки здаеться;) Дякуемо, що надихаетесь з нами! АРТ Клуб.

    ОтветитьУдалить
  4. Hellilote (YanChik)
    И вам спасибо за задание!)))

    Альбина Рассеина
    Спасибо! Мне очень приятно, что ты ко мне заглянула!

    Ирина Зеленская
    Дуже дякую за коментар! Мені боки здалися пустими і я додала ті стрази. Дійсно грубовато виглядає, але кінцевий результат мені + - сподобався. Хоча далі я вже так наляпувати не наважусь)))

    ОтветитьУдалить
  5. Чудная коробочка-шкатулочка!
    Спасибо за участие в задании от ЧБ "Этот безумный скрап Мир!"

    ОтветитьУдалить

Большое спасибо за комментарии!) Я их очень ценю! :)