среда, 2 января 2013 г.

Декор для дому - новорічний будиночок) І з НОВИМ РОКОМ!!!)))

Привіт!

А я тільки до блогу добралась. Бачу дівчата писали про рік, що вже позаду... підводили підсумки. А я щось нічого такого не робила) Тільки готувалась, бігала в салон і приводила себе в порядок. Підсумки я звичайно підводила, але подумки.

Всіх-всіх я вітаю з цим чудовим святом! Нехай весь рік буде сповнений щастям! І окреме побажання для скрап-майстринь - бажаю вам всіх багато часу для творчості, натхнення і багато перемог!

Ви свято як відмічали? Я разом з коханим в романтичній атмосфері) От тільки щось те свято так швидко пройшло... президет шось там сказав... 12 пробило і все... після того про свято тільки ялинка нагадує. У вас такого не було?
Ну буває певно всяке)

Поки народ ще досвятковує я буду показувати свою роботу. Робила її в подарунок. Будемо йти в гості... а щоб не нести стандартний набір, будем нести шампанське і ось такий декор для квартири. Все ж краще, ніж статуетки... Ну то для мене)



Сподобалось мені працювати з акриловою фарбою. Робити тонування детальок) Це цікавіше ніж з дістресом.

В 2013 році буду пробувати брати участь в завданнях... ну поки що мене мало хто визнає... але пробувати ж треба!)

1. Я робила цей будиночок по чудовому МК від Світлани, в блогожитті вона Lumino4ka. І приймаю участь в завданні від неї і клубу "Бумажное вдохновение" ТУТ до 03.01.

2. Беру участь в Новорічному марафоні (4 етап) до 07,01 в блохі "Хеппи Скрап Моментс" ТУТ
3. Фотонатхнення №10. Від Блогу "Апельсиновый Ёж" до 10,01  ТУТ

4. Завдання №77 від "Арт Клубу" Святковий декор для дому. До 16,01 ТУТ

Гарного вам всім відпочинку на свята!
Всім святкового настрою!


7 комментариев:

  1. Наташенька, с Новым годом, пусть змейка принесёт удачи, любви, счастья и творческого вдохновения на целый год!!!
    Очень красиво, подарок обалденный и намного душевнее, чем купленные статуэтки!

    ОтветитьУдалить
  2. С новым годом, Натали!!! :) Любви, здоровья, классных приключений, хороших новостей тебе и конечно же - побольше времени для творчества :)!!!

    ОтветитьУдалить
  3. З Новим роком!
    Гарненький будиночок!
    А свято триває, тому святкуйте щовечора ;)

    ОтветитьУдалить
  4. Чудовий подарунок:)! Дуже ніжним та чарівним вийшок будиночок:))! Дякую,що твориш разом з Арт Клубом!

    ОтветитьУдалить
  5. Наталья, домик ЧУДЕСНЫЙ!!!! Такой уютный!!! вы умничка! Спасибо БОЛЬШОЕ за участие в задании от блога Happy scrap moments. Удачи вам!!!

    ОтветитьУдалить
  6. Домик получился нежно-снежный. Приятно когда твои МК вдоховляют. Спасибо!

    ОтветитьУдалить
  7. Дуже класний )) Спасибі, що берете участь у завданні Арт Клубу.

    ОтветитьУдалить

Большое спасибо за комментарии!) Я их очень ценю! :)