понедельник, 3 декабря 2012 г.

Книга "Шебби-шик" від Ольги Знаменської тепер моя!))))

Привіт!

З першим реальним снігом вас! Може комусь він радості і не приніс... але не дивлячись на проблеми на дорогах, мені приємно дивитись на те, як з неба летять оті холодні метелики)

В мене чудово почався тиждень! Коханий мені зробив сюрприз і подарував книгу "Шеббі-шик", яка набрала такої популярності. Не знаю де він її відкопав, бо я бачила її лиш в одному скрап-магазині, але не встигла купити. По-секрету сказав мені, що шукав 2 дні. Але ж найшов!

За що йому величезне дякую!)



Книгу я тільки декілька разів передивилась, ще не вникла в суть... але вже можу сказати, що там є класні МК. І досить прості... такі, що не вимагають наявності чогось дуже дорогого чи нереального (я все ж деколи жмусь, коли хочеться купити дорогі скрап-матеріали).



Тому, хто ще не придбав, але хоче це зробити - не відкладайте! Книжка дуже хороша!)

Всім бажаю зимового настрою і вдалого тижня!)

0 коммент.:

Отправить комментарий

Большое спасибо за комментарии!) Я их очень ценю! :)