воскресенье, 26 февраля 2012 г.

Про мою участь у виставці робіт!)

Привіт!))) Ось добралась до ноута, щоб написати звіт про участь у виставці.

Зранку страшенно хвилювалась... поки доїхала до Подолян (так називається наш торгово-розважальний центр) думала що серце вискочить. Приїхала, розклалась і познайомилась з сусідкою по столу)) в неї були дуже класні буси з бісеру а ще буси і сережки з бусинок які обв*язані *не знаю як це правильно називається, але виглядає круто!*

І почався мій "робочий" день. Народу було не дуже багато... хтось проходив ніби й не помічав нічого, хтось підходив і цікавився роботами. Ну люди різні... Але добре, що наробила собі візиток бо люди їх брали, ще й дякували. 

Була навіть пропозиція роботи в центрі дитячої творчості. Дали мені візитку і сказали, що зателефонують. Буду чекати))

Ну а тепер покажу як виглядав мій стіл:

З коробок і шифону зробила собі невеличкий трьох ярусний стенд (без нього було би не так гарно). Розмістила на ньому листівки. Внизу поставила блокноти на підставках, закладки і ще парочку листівок. Також там є коробочка з моїми візитками і ноутбук на якому крутилось слайд-шоу з фотографіями моїх робіт. От так я собі придумала=))






А так виглядав стіл для майстер-класу) Там для діток і просто для бажаючих стояла вазочка з цукерками=))) 

Для нього я зробила спеціальні заготовки. І робила з дітками листівку до 8 березня. Але ще серед бажаючих була дівчина яка продавала вироби з бісеру. 



Всі були дуже задоволені (принаймні так казали). А ще була одна дівчинка яка мала явний талант до створення листівок. Їй десь років 5-6 але вона знала куди саме треба квіточку, куди напис а куди треба метеликів ліпити)))  Коли я в неї запитала ким вона хоче стати... знаєте яку я відповідь від манюні отримала? "Я хочу бути маркетологом"... ото дітки пішли))) не співачкою, не артисткою... а маркетологом!)))   

От тут я манюні МК показую))) Старанно вирізаєм квіточку!)



Була дуже рада бачити задоволених батьків які фотографували нас під час МК а потім мені дякували))) Звичайно ж було радісно чути "У вас чудові роботи", "Дивись яка краса" або слова мамусь "Дивись і це все ручна робота".

Але є ще і негативна сторона. Все-таки я переконалась, що наші люди не розуміють подібного. Знову ж таки їм краще купити дешеву інкубаторську біжутерію, чи відштамповану на конвеєрі листівку ніж ручну роботу. Я й впринципі ціни ставила заменшені...  Як побачила в інеті, що в одної майстрині листівки по 50 грн. чуть не впала... а в мене 10*15 найдорожча вартує 30 і то люди довго думали чи купляти.  

Результат: майже нічого не заробила, але познайомилась з хорошими людьми, вислухала багато приємного, ощасливила діточок і провела чудово день. Бо все-таки чомусь з листівками запросили саме мене... а це вже приємно!) Як сіла ввечері в машину... була така замуечена але дуже задоволена тим днем!)))

Ось так!)))) Бажаю всім чудового настрою і гарного початку тижня!)



6 комментариев:

  1. Ай Наталочка ты молодчинка)) С почином)) Пусть твои мечты сбываются))

    ОтветитьУдалить
  2. Як гарно усе виглядає. Жаль не було можливості прийти подивитись.
    А на рахунок того, що люди ще не готові купляти вироби ручної роботи, то це так. Тільки мені здається, що причина, перш за все, у ціні. Все ж таки конвеєрні листівки дешевші. Ну і мабуть не всім важливо на скільки це ексклюзивна річ. Більшості підходить те, що пропонують магазини.

    ОтветитьУдалить
  3. Наташенька!Поздравляю с выставкой!Спасибо тебе за вдохновение)))От меня награда http://krivchun.blogspot.com/2012/02/blog-post_26.html

    ОтветитьУдалить
  4. Вітаю з виставкою))) І я там була, дивилася на ті всі роботи)))і милувалася. і який чисто випадково знайшла ваш блог)))))
    А до питання ціни я вже ставлюся по-філософськи. Є люди, які ладні відати реальні гроші, але більшість таки не захоче) Я наразі всі свої листівки продаю по ціні використаних матеріалів, аби відбити хоть те, що використала, і то люди дивляться на мене, як ніби я заробляю сотні на них))))

    ОтветитьУдалить
  5. ну, перш за все ти молодець тому, що взяла участь у виставці - всякий досвід завжди веде до кращого! А по-друге - роботи твої гарні і стіл оригінально оформлено - видно, що до підготовки ти віднеслася серйозно! А про ціни... - ск коштує стрижка у перукарні? А ск часу її роблять? Отак і виходить, що листівку ти робиш більше часу, витрачаєшся на матеріали, вкладаєш у неї душу, а продавати маєш за що-небуть, натомість максимум година перукаря коштує у рази дорожче... Отака несенітниця виходить... Але, Наталю, на кожний товар є свій покупець - і це 100% правда!!!Знайдуться і такі люди, яким не важливою буде вартість, а головним буде оригінальність і ексклюзивність листівки ручної роботи!!!
    Успіхів! ;)

    ОтветитьУдалить
  6. Наташа,какой интересный пост! Я тоже хочу принять участие в выставке в моем городе в апреле, собираюсь духом и творю по чуть-чуть))) цену тоже ставлю максимум 30 грн. А на 8е марта относила в магазинчик простенькие открыточки по 10 грн,продавали их по 15,так разошлись все, не смотря на то,что можно и за 5 купить)
    Спасибо,что поделилась своими впечатлениями и идеями по поводу оформления стола,может и мне кое-что пригодиться)))

    ОтветитьУдалить

Большое спасибо за комментарии!) Я их очень ценю! :)