воскресенье, 1 апреля 2012 г.

Весна і до мене прийшла! І новонароджені в моїй кімнаті=)

Привіт! 
Не скучили за мною? А я тут все налаштовувалась на весну... щось ну ніяк не хотілось мені її сприймати. Чи то щось внутрішнє, чи то через погоду я не знаю. Але вже більш-менш почуваю себе "весняно". Налаштовуюсь на новий лад і ... працюю: в тренажерці, інситуті і скрапі. 
Треба приступати до виготовлення дитячого альбому, а це великий і дуже відповідальний проект. Тому требі підготуватись належним чином.

Тепер хочу показати одну з моїх листівочок, зроблених на початку весни. Вона вся така рожева... (фото "фронтове", але не таке вже й погане...)

А ще у мене одна радісна новина! Ніка (одна з моїх шиншилл) народила маляток! Аж двох!)))
Уявляєте, сиджу в універі а тут приходить смс від мами "приїжджай як тільки зможеш, в нас тут двоє малюків народились". То я про всі пари забула і полетіла додому!)
Ось гляньте яких ми маємо гарнюнь...



Треба буде вам показати усе моє сімейство шиншилок=) До речі ці малятка скоро будуть шукати люблячі руки, може комусь з вас вони сподобаються)))

Ось такі новини в мене. Гарного вам початку тижня, цьомаю, обнімаю!)))

6 комментариев:

  1. Скучили скучили))))
    Какие класснючие малючки))) У меня когда то жила белая крыска, нравятся мне мелкие грызуны))
    Мишке показываю - смотри какие мышки - он в ответ - сделаем себе таких?))))))))

    ОтветитьУдалить
  2. Открыточка чудесна, цветущая такая! А малыши- такое чудо! Такие колобочки пушистенькие, загляденье!
    Приятно познакомиться :))

    ОтветитьУдалить
  3. ай, какие классные!! я б забрала одну такую лапочку, но я живу в Сумах... Наташа, может, будет возможность передать?? возможно, поездом? или кто-то будет ехать в эту сторону?
    и еще: зайди ко мне на http://olyasunshine.blogspot.com/2012/04/1.html и ответь, пож-та, на вопрос, это обязательное условие )) спасибо!

    ОтветитьУдалить
  4. Вітаю з поповненням! Листівка аж пахне весною!

    ОтветитьУдалить

Большое спасибо за комментарии!) Я их очень ценю! :)