среда, 7 декабря 2011 г.

Заупка напівбусинок - перлинок *дуже дешево*!)

Привіт!
Бачу у всіх підготовка до Нового Року йде повним ходом)
Впринципі у мене також. Вже продала дві перші новорічні листівки одній дуже хорошій людині.
Буду робити ще, тим більше що в мене тепер сила-силенна матеріалів для творчості.

Вчора я отримала свою першу виграну цукерочку від Віки)
я така нею задоволена... стільки листочків 30*30 і з різних фірм... кольорів... тем! Краса неперевершена! А ще завдяки Віці я впереше тримала в руках горденії і гортензії. Тканина також чудова) але я поки що не вмію з нею працювати( Величезне дякую за таку красу!

А ще у мене до вас є пропозиція. Я беру участь в закупці напівбусинок-перлинок. Вони є різних кольорів та розмірів. Триватиме вона до 9 грудня. Потрібно ще трошки добрати щоб закупка здійснилась. Найкраще те, що ціни такі... ну дешевше я ще не бачила. Погляньте:



4мм - 1.5грн.

5мм - 3.25грн

6мм - 3.25грн

8мм - 3.5грн

10мм - 3.75грн

(ціни вказані за 100 штук)




Приєднатись ви можете ось тут http://vkontakte.ru/topic-11327207_25533502

Доставка тільки по Україні!

Ось такі новини) Тепер біжу творити щось красиве і новорічне. Дякую всім своїм ПЧ!



1 комментарий:

  1. чекаю на результати твоєї новорічної підготовки ;)
    цукерочка прост осмакота!!!! вітаю ;)

    ОтветитьУдалить

Большое спасибо за комментарии!) Я их очень ценю! :)